معرفی بازی فکری یا   multiform set

بازی فکری معرفی بازی فکری multiform set حق بازی به عنوان یکی از اساسی‌ترین شرایط برای سلامتی کودکان محسوب می‌شود. که حتی سازمان ملل متحد آن را به عنوان یک حق جهانی برای کودکان تبیین کرده است. بازی‌های فکری یکی از مهم ترین شیوه‌های یادگیری کودکان خردسال و پیش دبستانی است. این امر یادگیری را به صورت رسمی در دوران کودکی پایه‌گذاری می‌کند. و کودک را قادر به توسعه ارزش خود می‌کند. این یادگیری از بازی‌های فکری  اساسا برای موفقیت کودکان در آینده در کلاس درس، تعاملات اجتماعی و نحوه برخورد با هنجارها تا آغاز تفکر علمی کودکان تمرکز دارد. و باعث تقویت هوش هیجانی، خلاقیت و استدلال‌های فکری در کودکان می‌شود.

  • بازی فکری چیست و ویژگی‌های بازی فکری خوب چه چیزی است؟

قبل از اینکه فعالیت‌ها و بازی‌های فکری که برای کودکان جهت یادگیری بهتر است بیان شود، ابتدا تعریفی از بازی فکری ارائه می‌شود.

  • بازی فکری چیست؟

بازی‌های فکری، بازی‌هایی هستند که نیاز به اطلاعات معنی‌دار و تلاش‌های شناختی دارند. بازی‌های فکری ممکن است تا حد زیادی براساس یک دانش عمیق و گسترده باشد. در حالی که آزمون اصلی فقط به توانایی فرد در به یاد آوردن و فراخواندن اطلاعات تمرکز داشته باشند. بازی‌های فکری در انواع مختلفی وجود دارد. که قابلیت بازی به صورت فردی، دو به دو و تیمی را دارا هستند.

  • مزیت های اصلی بازی‌های فکری برای رشد فکری کودکان

بازی فکری کودکان باعث ایجاد فضای جذاب، لذت بخش و پر جنب و جوش برای پرورش ابتکار، روح خلاق و استادانه کودکان می‌شود. احساسات شاد کودک، عامل مهمی برای ایجاد روانشناسی رشد و سلامت است. بازی‌های فکری می‌توانند خلق و خوی دلیرانه را در کودکان ایجاد کنند .و به عنوان ابزار فعالی برای رشد ذهنی کودکان باشند. بازی‌های فکری مناسب کودکان به شکل گیری پاسخ سریع و توانایی داوری کودکان کمک می‌کنند. کودکان در بازی های فکری نیاز به ارائه پاسخ و قضاوت دارند. در بازی های فکری مناسب این نوع پاسخ‌ها و قضاوت‌ها کاملا دراماتیک و پر جنب و جوش است.

ناخودآگاهِ کودکان، توانایی ارائه پاسخ سریع را دارد .که این بازی‌های فکری برای رشد ذهن کودکان بسیار مفید است.بازی‌های فکری برای تقویت تخیل و قدرت تصویرسازی کودکان بسیار مفید هستند. بعضی از بازی‌های فکری بصری می‍‌توانند تصورات کودکان را توسعه دهند. که در آن بچه‌ها می‌توانند چگونگی پیروز شدن یا چرایی باخت را تجسم کنند. بازی‌های فکری برای پرورش و  علاقمند کردن کودکان به فعالیت‌های فیزیکی و فکری است .که باعث الهام بخشی به آرزوهای آنها برای کسب دانش می‌شود.

اکثرا پدر و مادر ها به دنبال اسباب بازی هایی برای فرزند خود می باشند که هم جنبه آموزشی داشته باشد .و هم فرزند آنها بتواند یک  نوع سرگرمی سالم وبی خطر را تجربه کند. باید توجه کنیم که این وسایل سرگرمی طوری طراحی شده باشد، که مناسب سن کودک باشد و او توانایی لازم  را  با  این وسایل بازی داشته باشد تا بتواند ، ارتباط عاطفی بر قرار کند و به مرور زمان از این سرگرمی ها لذت ببرد.

در این مقاله به شما اشکال چند منظوره ، هندسی و رنگی یا  multiform set را معرفی می کنیم.

که برای ساخت و ساز های کوچک توسط فرزند شما طراحی شده است. رنگ بندی این اشکال و ارتباط برقرار کردن فرزند با این تمایز رنگ باعث می شود. که به مرور زمان فرزند شما این آگاهی را نسبت به تنوع انواع رنگ ها پیدا کند.  این بازی با توجه به آموزش اشکال هندسی و رنگ‌ها برای کودکان مهدکودکی یک ایده خلاقانه هست. تا در قالب کاردستی و سرگرمی آموزش مفاهیم ریاضی و رنگ‌ها را داشته باشند.

در این بازی شکل‌های مربع، دایره و مثلث با رنگ‌های مختلف بر روی وجود دارد..علاوه بر آن کودک شما برای پیدا کردن جای صحیح هر شکل باید دقت لازم را بکار ببرد برای همین تمرینی برای افزایش دقت و تمرکز در کودکان هست.کمک می‌کند تا اسامی هر شکل را به خاطر بسپارد. و باعث تقویت حافظه در او می‌شود. قرار دادن شکل‌ها سر جایش مهارت حرکتی ظریف دست و هماهنگی چشم و دست را تقویت می‌کند و مهارت شناختی در کودکان شکل می‌گیرد.کودکان با نظم و چیدن آشنا می‌شوند. پس می‌بینید که با امکانات بسیار ساده و خلاقیت در ابداع بازی‌های آموزشی ما می‌توانیم توانایی‌های فراوانی را در کودکمان تقویت کنیم. و ذهن او را برای آموزش مفاهیم دیگر ریاضی و سایر مهارت‌های زندگی آشنا کنیم. این بازی ،یکی از پرطرفدارترین بازی های فکری می باشند.

·    نحوه سفارش و خرید multiform set   و اسباب بازی مناسب برای کودکان از سایت سکن طب 

مسئله بعدی که وجود دارد نحوه خرید این بازی‌های فکری و اسباب بازی برای کودکان است .که مجموعه سکن طب آمادگی ارائه مشاوره خرید بازی فکری مناسب به صورت آنلاین را دارد. که می‌توان به صورت آنلاین اسباب بازی، بازی‌های فکری و مهارت‌های کودکان را خریداری کرد. مجموعه ی سکن طب در سال ۱۳۷۶ بعنوان یک شرکت بازرگانی لوازم پزشکی با شماره ثبت ۱۲۹۵۰۹ توسط دکتر کلاهی تاسیس گردید. و پس از آن و براساس توانمندی ایجاد شده. ؛اقدام به اخذ نمایندگی از شرکتهای معتبر آمریکایی و اروپایی نمود.

در سال ۱۳۸۸ سکن طب بخش کاردرمانی ، فیزیوتراپی و پزشکی-ورزشی خود را با اخذ نمایندگی از شرکت های معتبر بین المللی LEDRAPLASTIC ایتالیا و Thera-Band آمریکا افتتاح نمود. و در سالهای بعد نیز شرکتهای MSD ، ATEX و SANCTURY را به لیست کمپانی‌های تحت نمایندگی خود افزود. هم اکنون سکن طب با واردات عمده محصولات پزشکی، ورزشی و کاردرمانی جهت مصارف فردی یا سازمانی و با ارائه نازلترین قیمت جزو برترین‌های ایران در این زمینه می باشد. یکی از دغدغه‌هایی که همه هنگام خرید از یک فروشگاه اینترنتی دارند .عدم تحویل کالا یا خدمت در زمان مشخص شده است .که مجموعه سکن طب این مورد را با ارسال سریع و به موقع بازی‌های فکری و اسباب بازی‌های خریداری شده کاملا مرتفع کرده است.

از جمله مزیت‌های مهم دیگر این مجموعه خرید با تخفیف های متنوع است. که علاقه مندان بابت خرید از این مجموعه می‌توانند تخفیف دریافت کنند. قطعا آیتم بعدی که خیلی مهم است تحویل سالم کالا و گارانتی آن است .که مجموعه سکن طب امکان خرید با اطمینان را برای همه هموطنان فراهم کرده است. لازم به ذکر است کلیه محصولات این مجموعه دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت و درمان بوده و تمام کالاهای آن صرفاً از طریق گمرک جمهوری اسلامی و با پرداخت عوارض قانونی ترخیص و پس از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده و سایر هزینه های قانونی . در اختیار مشتریان قرار می گیرد. همچنین با راه اندازی سیستم خرید اینترنتی در وب سایت www.SAKANMED.com مشتریان از این پس قادر به خرید محصولات بصورت آنلاین خواهند بود.

 

 

آموزش

بازی فکرینوجوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.