ماساژپا

خیلی از افراد  به‌واسطه ی  شغلشان مجبورند که در طول روز ساعت‌ها روی پاهایشان بایستند. خستگی ناشی از ایستادن مداوم و پیدایش امراض و دردها به‌سبب همین امر را می‌توان با ماساژ پا تا حد زیادی از بین برد. ماساژ صحیح پا و کسب تجربه ی لذت‌بخشِ ناشی از این امر موجب بالا رفتن کیفیت زندگی‌تان خواهد شد. در این مقاله کوشیدیم که شما را با نحوهی ماساژ دادن روی پا با استفاده از   زیر پایی ماساژ یا bene-feet mat آشنا کنیم. امیدواریم شما این آموزش‌ها را به کار بگیرید و تجربه ی لذت‌بخشی از ماساژ پا داشته باشید.

بدون شک، ماساژ پا در پایان روزی طولانی و پرمشغله بسیار لذت‌بخش است و راه‌حلی فوق‌العاده برای رهایی از خستگی و انواع امراض مانند سردرد، بی‌خوابی و استرس به شمار می‌رود. ماساژ پا موجب تمدد اعصاب می‌شود و دردهای عضلانی را برطرف می‌کند. روش‌های فراوانی برای ماساژ پا وجود دارد که به‌راحتی می‌توان این روش‌ها را در خانه امتحان کرد. با ماساژ مناطق مختلف پا مانند پنجه‌، حاشیه و پاشنه ی پا شروع کنید.

همچنین می‌توانید حرکات عمیق‌تر ماساژ را بر روی قوزک‌، کف پا و نقاط فشار به‌منظور کاهش هرگونه کشش و ایجاد یک تجربه ی  لذت‌بخش از ماساژ دادن برای فرد انجام دهید. اگر به‌دنبال مطلبی کامل درمورد نحوه ی صحیح ماساژ پا هستید، ما شما را به‌صورت گام‌به‌گام با تکنیک‌های موثر و مفید آن  با این زیر پایی ماساژ یا bene-feet matکاربردی ،آشنا می‌کنیم. لطفاً این مطلب را تا انتها بخوانید. مزایای ماساژ پا و رفلکسولوژی شامل کمک به کنترل فشار خون، تقویت حساسیت عصب، بهبود سطح انرژی، بهبود گردش خون، کمک به بهتر خوابیدن، بهبود عملکرد کبد، درمان میگرن و سردرد، سرعت بخشیدن به خوب شدن زخم، درمان آرتریت، مفید برای افسردگی می شود و کمک می کند تا تورم پاها کاهش یابد.

اعتقاد بر این است که کف پاها دارای نقاط خاصی هستند که با تحریک آنها می توان بدن را بهبود بخشید. رفلکسولوژی و ماساژ پا در حال حاضر معمولا در طب مکمل استفاده می شود، زیرا بسیار امن است و به احتمال زیاد به نفع شماست ؛تقریبا هر چیزی که شما در دهان خود قرار می دهید باید قبل از وارد شدن به گردش خون سیستماتیک، از طریق کبدتان منتقل شود به همین دلیل تحمل کردن کبد سخت است و نیاز به پشتیبانی برای کارکردنش به طور مطلوب در همه زمان ها دارد.

ماساژ پا یکی از درمان‌های خانگی برای برطرف کردن گرفتگی و کشیدگی عضلات و درد پاها است. ماساژ پا برای آرام شدن و تمدد اعصاب نیز مفید است و احساس سلامتی و حالی خوب را در فرد ایجاد می‌کند. هر گونه کاهش عملکرد کبد می تواند منجر به انباشت خطرناک مواد زائد شود که در این صورت توسط ارگان حذف می شود. رفلکسولوژی می تواند به تنظیم مجدد مقادیر بالای آنزیم های کبدی کمک کند و اطمینان حاصل کند که مواد به صورت مؤثر متابولیزه می شوند و بدن شما را ایمن نگه می دارند. میلیون ها نفر در سرتاسر جهان از سردردها و میگرن های غیر قابل تحمل رنج می برند، که اغلب به داروها نیاز دارند ؛ با این حال، این روش ایده آل نیست، زیرا این داروها می توانند عوارض جانبی بدی را به همراه بیاورند.

رفلکسولوژی کف پا می تواند به کاهش درد ناشی از میگرن کمک کند، با کاهش اثر کورتیزول هورمون بر عروق خونی ما، باعث کاهش تنش عضلانی می شود و کمک به آرامش می کند. اغلب موارد سردرد و میگرن به علت فشارهای شدید فشار و یا کمبود خواب اتفاق می افتد که برای هر دو مورد رفلکسولوژی می تواند به شما کمک کند. کف پا می تواند به دلایل مختلفی از جمله فشار خون بالا، نارسایی قلبی، بیماری کلیوی و حتی حاملگی متورم شود. بدون در نظر گرفتن علت، شما نیاز به پیدا کردن راهی برای حذف مایع اضافی که در پاهایتان جمع شده است،دارید. همچنین ماساژ کف پا در طی بارداری برای این دلیل توصیه می شود، زیرا هر چیزی که باعث افزایش گردش خون می شود به طور کلی به کاهش تورم پا کمک می کند؛

رفلکسولوژی، علاوه بر بهبود گردش خون، باعث افزایش ادرار و افزایش عملکرد کلیه می شود، بنابراین تعادل نمک بدن بهینه می شود. ما همه می دانیم که ماساژ کف پا حتی اگر برای مدت کوتاهی هم باشد چه حالا یا بعدا” می تواند به ریلکس شدن ما کمک کند، بخصوص پس از اینکه تمام روز را سر پا بوده یا راه رفته ایم، و پاهای مان از شدت تورم درحال ترکیدن است. مطمئنا  هر کسی از این کار لذت می برد اما آیا این کار از داشتن حسی کمی بیشتر از ریلکس بودن و برطرف کردن مقداری از درد فایده دیگری هم  دارد؟ تکنیک­ های بسیار زیادی برای ماساژ دادن وجود دارند که همه آنها وعده فواید سلامتی خاصی را می دهند. تکنیک  های سنتی درمانی بر روی ریلکس کردن عضلات و مفاصل تمرکز می  کنند. نظرات زیادی در این رابطه وجود دارند، برخی به شکلی افراطی، راجع به اینکه یک ماساژ ساده چه فوایدی می ­تواند برای شما داشته باشد صحبت می کنند، درحالیکه شواهد کمی در اثبات ادعای آنها وجود دارد. ما سعی در معرفی بعضی از فواید ماساژ کف پا بر اساس تحقیقات علمی هستیم  فوایدی که می توانند به محض انجام  ماساژ دیده شوند یا اثرشان پس از یکی دو هفته نمایان می شود، یا حتی با گذراندن دو یا سه جلسه درمان در هفته کاملا اثر موثر خود را نشان دهند.

مشخصات کالا:

مشخصات و نحوه عملکرد زیر پایی ماساژ Bene – Feet Mat:

محصول جدید از کمپانی Gymnic ایتالیا که با دارا بودن استوانه های ظریف و بلند پلاستیکی احساس بسیار خوب ماساژ کف پا را فراهم می آورد. می توان از آن در نقاط مختلف منزل (مانند آشپزخانه و یا نشیمن) حین تمرینات ورزشی و یا فعالیت معمول روزانه مورد استفاده قرار داد.

ویژگیها:

  • قابل استفاده به صورت فعال یا غیر فعال (Active/Reactive)
  • کمک به بهبود گردش خون
  • کمک به آرامش (Relaxation
  • تشکیل شده از دو قسمت که می توان به صورت مجزا و یا ترکیبی استفاده نمود
  • امکان استفاده حین ایستادن و یا به صورت نشسته
  • به راحتی با آب و صابون قابل شستشو است
  • ابعاد: ۴*۱۴*۲۳ سانتیمتر
  • رنگ: نارنجی

زیر پایی ماساژ Bene – Feet Mat قابل استفاده به صورت فعال یا غیر فعال (Active/Reactive) کمک به بهبود گردش خون، تشکیل شده از دو قسمت که می توان به صورت مجزا و یا ترکیبی استفاده نمود، امکان استفاده حین ایستادن و یا به صورت نشسته. برای تهیه Bene – Feet Mat می توانید به فروشگاه آنلاین https://sakanmed.com/shop   وسایل ورزشی و فیزیو تراپی سکن  مراجع کنید. این تمرین را چند بار به مدت ۱ الی ۲ دقیقه در روز انجام دهید و متوجه درگیر شدن تمامی عضلات پا  و حتی انگشتان خود شوید.برای اطلاعات بیشتر از این ماساژور پا می توانید با مراجعه به فروشگاه آنلاین سکن طب https://sakanmed.com/shop    آن را به صورت آنلاین  و فقط با قیمت ۲,۹۸۰,۰۰۰ ریال تهیه کنید.

کارشناسان ما  در بخش فروش، آماده ارائه مشاوره رایگان به مراجعین عزیز جهت تهیه محصولات  با مقرون به صرفه ترین قیمت می باشند. لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد قیمت محصولات با بخش مشاوره فروشگاه تماس از طریق شماره ۲۲۲۱۴۷۲۳(۰۲۱)  تماس بگیرید

 

 

آموزش

زیر پایی ماساژ پاورزشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.