نمونه هایی از تمرینات خانگی

ورزش در خانه
با ادامه همه گیری COVID-19 و ماندگار شدن آن، از تمام افراد درخواست می شود که در خانه خود و در حالت قرنطینه بمانند. در بعضی از کشورها نیز ، باشگاه های ورزشی و سایر مکانهایی که افراد به طور معمول در آنها فعالیت می کنند ، موقتاً بسته شده اند.

ماندن در خانه برای مدت طولانی می تواند یک چالش برای ورزشکاران و حتی افراد غیر ورزشکار ایجاد کند. بی تحرکی و سطح پایین فعالیت بدنی می تواند تأثیرات منفی بر سلامتی ، رفاه و کیفیت زندگی افراد داشته باشد.

قرنطینه خود همچنین می تواند استرس اضافی ایجاد کرده و سلامت روان شهروندان را به چالش بکشد. فعالیت های بدنی و تکنیک های آرام سازی می توانند ابزاری ارزشمند برای کمک به شما در حفظ آرامش و حفظ سلامت خود در این مدت باشند.

WHO توصیه می کند ۱۵۰ دقیقه فعالیت بدنی با شدت متوسط یا ۷۵ دقیقه با شدت زیاد در هفته یا ترکیبی از هر دو باشد. این توصیه ها هنوز حتی در خانه ، بدون تجهیزات خاص و با فضای محدود قابل دستیابی است.

برای حمایت از افراد برای داشتن تحرک جسمی در خانه و حفظ فعالیت بدنی و افزایش ایمنی بدن.مجموعه ای از نمونه های تمرینات خانگی را تهیه کرده ایم که بصورت موشن و gif است و براحتی میتوانید حرکات را یاد بگیرد و آنها را انجام دهید. حرکات را بصورت انجام دهید و سرعت خود را که در آن حرکت را بدرسی انجام می دهید پیدا کنید. سعی کنید ۱یا۲ دقیقه این کار را انجام دهید ، ۳۰ یا۶۰ ثانیه استراحت کنید و تا ۵ بار تکرار کنید.

این ورزش باید میزان ضربان قلب و تنفس شما را افزایش دهد. (حرکات بصورت موشن در فولدر ذخیره شده)و  کمک به داشتن جسمی سالم تر برای شما می کند

حرکت زانو به آرنج
حرکت زانو به ارنج
اسکات جامپ
حرکت جامپ
ضرب قنداقی
حرکت قنداقی
حرکت چرخشی تی
حرکت چرخشی تی
کوهنوردی
کوهنوردی
حرکت سینه خیز
حرکت سینه خیز
لیفت پا

سوپرمن نشسته

آموزش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.